0 Kč 0 ks zboží Košík je prázdný

Vrácení, výměna a reklamace kočárků a autosedaček, monitoru dechů

Nelíbí? Nevadí. Poštovné je na nás.

 

Přemýšlíte nad tím, že si objednáte kočárek nebo autosedačku, ale bojíte se, že vám zboží nesedne a že ho na vlastní náklady  budete muset vracet? Žádný strach. Víme, že to na první dobrou vždycky nevyjde. Nevyhovující kočárky a autosedačky můžete do 14 dnů od převzetí vrátit a zpáteční poštovné uhradíme za vás

Vrácení zboží

  1. Na objednavky@babyplace.cz nám pošlete číslo objednávky a napište, zda chcete zboží vrátit/vyměnit/reklamovat.

  2. Obratem vám pošleme etiketu a formulář pro vrácení. 

  3. Vyplňte formulář pro reklamaci/vrácení/výměnu. Formulář si můžete stáhnout také na webu.
  4. Zabalte zboží zpátky do obalu, ve kterém přišlo.

  5. Na balík nalepte zmiňovanou etiketu (polep) – díky ní je vrácení zdarma.

  6. Odneste balík na nejbližší GLS ParcelShop.

  7. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od obdržení zásilky. Jiné zboží vám zašleme co nejrychleji to bude možné.

Výměna zboží

Při výměně postupujte stejně jako při vrácení s tím rozdílem, že do formuláře napíšete, jaké zboží vám máme obratem poslat. Rozdíl v ceně vám vrátíme do 14 dnů na účet. V případě nedoplatku pošleme e-mail s platebními detaily.

Reklamace zboží

Pokud vám přišlo poškozené zboží, napište nám na objednavky@babyplace.cz číslo objednávky a stručný popis závady. Obratem od nás dostanete reklamační formulář a etiketu pro GLS ParcelShop, která slouží k odesílání balíků zdarma.

 

  1. Zabalte a označte poškozené zboží tak, aby se mohlo bezpečně vydat na cestu a bylo jasné, co na produktu reklamujete.

  2. Přidejte do balíku vyplněný reklamační formulář.

  3. Na balík nalepte etiketu, kterou jsme vám poslali.

  4. Odneste ho na nejbližší GLS ParcelShop a máte hotovo.

V případě, že vám bude reklamace uznána, nic neplatíte. Pokud ne, můžeme vám z ceny zboží strhnout 120 Kč, ale jsme rozumní. Když měla reklamace pádný důvod, nic neplatíte.

Reklamace monitoru dechu (poštovné zdarma + rezervní kus)

Pokud monitor dechu nefunguje na 100 % a musíte ho reklamovat, napište nám na objednavky@babyplace.cz. Poštovné uhradíme za vás a obratem vám také pošleme rezervní kus, který se postará o bezpečí vašeho miminka.