Postup pro vrácení, výměnu a reklamaci KOČÁRKŮ, AUTOSEDAČEK, MONITORŮ DECHŮ
Nelíbí? Nevadí. Poštovné je na nás.
Přemýšlíte nad tím, že si objednáte kočárek nebo autosedačku, ale bojíte se, že vám zboží nesedne a že ho na vlastní náklady budete muset vracet? Žádný strach. Víme, že to na první dobrou vždycky nevyjde. Nevyhovující kočárky a autosedačky můžete do 14 dnů od převzetí vrátit a zpáteční poštovné uhradíme za vás.
Vrácení zboží
-
Na objednavky@babyplace.cz nám pošlete číslo objednávky a napište, zda chcete zboží vrátit/vyměnit/reklamovat.
-
Obratem vám pošleme etiketu a formulář pro vrácení.
- Vyplňte formulář pro reklamaci/vrácení/výměnu. Formulář si můžete stáhnout také na webu.
-
Zabalte zboží zpátky do obalu, ve kterém přišlo.
-
Na balík nalepte zmiňovanou etiketu (polep) – díky ní je vrácení zdarma.
-
Odneste balík na nejbližší GLS ParcelShop.
-
Peníze vám vrátíme do 14 dnů od obdržení zásilky. Jiné zboží vám zašleme co nejrychleji to bude možné.
Výměna zboží
Při výměně postupujte stejně jako při vrácení s tím rozdílem, že do formuláře napíšete, jaké zboží vám máme obratem poslat. Rozdíl v ceně vám vrátíme do 14 dnů na účet. V případě nedoplatku pošleme e-mail s platebními detaily.
Reklamace zboží
Pokud vám přišlo poškozené zboží, napište nám na objednavky@babyplace.cz číslo objednávky a stručný popis závady. Obratem od nás dostanete reklamační formulář a etiketu pro GLS ParcelShop, která slouží k odesílání balíků zdarma.
-
Zabalte a označte poškozené zboží tak, aby se mohlo bezpečně vydat na cestu a bylo jasné, co na produktu reklamujete.
-
Přidejte do balíku vyplněný reklamační formulář.
-
Na balík nalepte etiketu, kterou jsme vám poslali.
-
Odneste ho na nejbližší GLS ParcelShop a máte hotovo.
V případě, že vám bude reklamace uznána, nic neplatíte. Pokud ne, můžeme vám z ceny zboží strhnout 120 Kč, ale jsme rozumní. Když měla reklamace pádný důvod, nic neplatíte.
Reklamace monitoru dechu (poštovné zdarma + rezervní kus)
Pokud monitor dechu nefunguje na 100 % a musíte ho reklamovat, napište nám na objednavky@babyplace.cz. Poštovné uhradíme za vás a obratem vám také pošleme rezervní kus, který se postará o bezpečí vašeho miminka.
*Produkt je nutné vrátit/reklamovat řádně zabalený v krabici, tak aby se nepoškodil. V opačném případě Váš balíček GLS ParcelShop nepřevezme.
* BABYPLACE CZ.SK s.r.o. přebírá odpovědnost za balíček v momentě doručení na naši adresu.